marketingteritorial_intÎn anul 2013, la nivelul oraşului a avut loc un proces de planificare strategică prin care urmează a fi elaborată, printr-un efort colectiv, Strategia Municipiului Cluj-Napoca pentru perioada 2014-2020. FSPAC, din cadrul Universităţii Babeş-Bolyai, a stabilit baza metodologică şi coordonează procesul de elaborare a strategiei.

Asociaţia Cluj-Napoca 2021 Capitală Culturală Europeană şi-a asumat rolul coordonării componentei culturale și a industriilor creative în cadrul acestui proces.

Atașat acestui mail vă trimitem spre consultare  prima versiune a Strategiei pentru Industrii Creative 2014-2020.Vă rugăm să ne trimiteți observațiile, completările și comentariile dumneavoastră privind documentul elaborat, până la data de 13 februarie 2014, joi, la adresa: office@clujnapoca2021.ro

 
Vineri, 14 februarie 2014, de la ora 10 (până la ora 11) în Sala de Sticlă a Primăriei va avea loc o discuție despre acest document.
 

Comments are closed.

Set your Twitter account name in your settings to use the TwitterBar Section.